Werken voor ...

... een opdrachtgever, zodat hij graag klant bij je wil blijven.

Opdrachtnemer zijn vraagt om 'leidingnemen'. Want hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisastie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen tenminste) net zo goed kan doen?

Het tevreden houden van klanten is belangrijker dan ooit. Want het houden van klanten is vele malen makkelijker dan het vinden van nieuwe klanten. Daarvoor is meer nodig dan gewoon goed je werk doen. De opdrachtgever aan het denken zetten en zo beter samenwerken, levert de organisatie en alle betrokkenen veel meer op. Voor inhoudelijk deskundige professionals is een belangrijke vraag hoe zij in die samenwerking het beste resultaat kunnen bereiken.

 Leidingnemen biedt praktische handvatten voor professionals die met meer resultaat, plezier en vertrouwen willen samenwerken met hun opdrachtgevers en managers. Het boek geeft antwoord op vragen als:

  • Hoe ga je om met de minder goede idee├źn van je opdrachtgever?
  • Wat doe je als anderen je advies niet willen horen?
  • Wat doe je als het minder goed gaat met de samenwerking?
  • Hoe zorg je dat de relatie doorloopt als de opdracht is afgerond?

 Kortom: hoe kom je in de positie van vertrouwde adviseur?

ISBN 9789052619316 - NUR 801

Wil je het boek kopen? Dat gaat gemakkelijk via Managementboek.nl